Techland Game Jam

Rejestracja

Uwaga! Dane z formularza rejestracyjnego posłużą do identyfikacji
uczestników na miejscu oraz przygotowania imiennych certyfikatów!

Osiągnęliśmy już maksymalną ilość dostępnych miejsc i w związku z tym rejestracja została już zakończona.
Dziękujemy! :)

Jeśli ktoś z między czasie zrezygnuje, to rejestrację otworzymy ponownie.

Tworzysz gry?
Pokaż się!

20-22 listopada 2015,
Akademia Sztuk Pięknych
we Wrocławiu

Techland Game Jam 2.0 zaprasza wszystkich,
którzy tworzą gry, a przy tym chcą:

  • wymieniać się wiedzą i doświadczeniami,
  • poznać ciekawych ludzi,
  • świetnie się bawić!

Tym razem będziemy tworzyć mody Dying Light w autorskich narzędziach Techlandu, a wszystkie prace zostaną opublikowane na Steam!

Zachęcamy do jak najszybszej rejestracji! Liczba miejsc jest ograniczona ze względów organizacyjnych.

Uczestnictwo w tym 48godzinnym hackatonie jest bezpłatne, ale wymaga rejestracji – tylko osoby zarejestrowane będą mogły wziąć w nim udział.

Czego spodziewać się podczas
techland game jam 2.0?

Dzielenia się wiedzą
i doświadczeniami

Z naszej strony zapewniamy wsparcie i możliwość bieżących rozmów z naszymi najlepszymi specjalistami oraz prelekcje twórców takich gier jak:
Dying Light, Dead Island i Call of Juarez.

Mamy nadzieję, że mnóstwo pozytywnej energii oraz masę ciekawych doświadczeń dadzą Wam także dyskusje z innymi twórcami gier, których spotkacie podczas TGJ!

Ciekawej tematyki i nowoczesnych technologii

Będą trzy tematy do wyboru - podobnie jak w zeszłym roku postaramy się, żeby były inspirujące i ciekawe!

Podczas TGJ będziemy używać autorskich narzędzi Techlandu. Każdy zarejestrowany użytkownik otrzyma wytyczne, klucz dostępu do DevToolsów na Steam oraz linki do tutoriali umożliwiających naukę narzędzi.

Wymagania systemowe:

  • Minimalne:
    • OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
    • Procesor: Intel® Core™ i5-2500 @3.3 GHz / AMD FX-8320 @3.5 GHz
    • Pamięć: 4 GB RAM DDR3
    • Dysk: 40 GB wolnego miejsca
    • Grafika: NVIDIA® GeForce® GTX 560 / AMD Radeon™ HD 6870 (1GB VRAM)
    • DirectX®: Version 11
    • Dźwięk: DirectX® compatible
    • Dodatkowe informacje: Mobilne karty graficzne (m.in. laptopy) mogą działać, ale nie są oficjalnie wspierane.
  • Zalecane:
    • OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
    • Procesor: Intel® Core™ i5-4670K @3.4 GHz / AMD FX-8350 @4.0 GHz
    • Pamięć: 8 GB RAM DDR3
    • Dysk: 40 GB wolnego miejsca
    • Grafika: NVIDIA® GeForce® GTX 780 / AMD Radeon™ R9 290 (2GB VRAM)
    • DirectX®: Version 11
    • Dźwięk: DirectX® compatible
    • Dodatkowe informacje: Mobilne karty graficzne (m.in. laptopy) mogą działać, ale nie są oficjalnie wspierane.

Pracy zespołowej i świetnej zabawy

Nie musisz być programistą! Zapraszamy zarówno Artystów, jak i Koderów czy Designerów – wszystkich, którzy nie zawahają się użyć swoich zdolności, by tworzyć gry!

Nie musicie przychodzić sformowanymi zespołami. Będzie czas na sformowanie grup w piątek popołudniu. Można też oczywiście tworzyć gry w pojedynkę. Nikt, kto będzie chciał pracować w zespole, nie pozostanie sam.